lørdag den 28. januar 2012

Hvem er på vandet ?

16 kommentarer:

  1. Mon Niels snart skal have gang i isbåden ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Der mangler vind, men den står klar til udrykning.

      Slet
  2. Det tror jeg, for han har søgt om at tage min kano ned!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søen er vel også snart bundfrossen - med den kulde.

      Slet
  3. Jeg står på vandet idag, for at prøve min 4 m2 kite:)

    SvarSlet
  4. Fedt at flyve kite på Bagsværd Sø en dejlig søndag med høj sol og passende vind. Prøvede den lille kite, medens den Fede tog den store med flere hestekræfter. Det lykkedes for den store kite, at hive Niels lidt hen ad isen uden skøjter selvom der kun var moderat vind.
    Dejligt med varm kakao bagefter !

    SvarSlet
  5. Vi sejler i morgen, med isbådene. Ved 10 tiden er jeg i klubben, for at tilberede lun kakao, studenter-brød og termokande-pølser:)

    SvarSlet
  6. God dag på Bagsværen. Tilbagelagde 39 km. Max.fart 52 km/t.

    SvarSlet
  7. Onsdag d.15. februar sejler jeg med isbåden, på Bagsværen.
    Der varm kakao og kaffe i klubben, foran brændeovnen.

    http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=57289

    http://www.yr.no/sted/Danmark/Hovedstaden/Bagsv%C3%A6rd_S%C3%B8/time_for_time.html

    SvarSlet
  8. Fredag d. 2.marts ta`r jeg på kanotur i området !

    SvarSlet
  9. Søndag d.11.marts tager jeg på kano-dagtur til Strandmøllen og retur i en af klubbens både.

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Torsdag d. 22.marts ta`r jeg på 3-4 dages kanotur til Farum sø evt. Kare sø !

    SvarSlet
  12. Jeg tager til farum lørdag morgen, er i klubben ved 9 tiden og sejler ved 11 tiden, tager hjem igen mandag.

    SvarSlet