lørdag den 28. januar 2012

Forslag til aktiviteter

11 kommentarer:

  1. Travetur på Bagsværd sø http://www.youtube.com/watch?v=Ydq8WD8t0DY&feature=share

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sidste år var det ligeså flot som nu !!

      Slet
    2. Flot video.
      Er det den fede der hyler og klimper på sin G streng, i baggrunden;-)

      Slet
    3. Ja en olfert skal der til. Vi sejler i morgen, med isbådene.
      http://www.gladsaxe.dk/​Default.aspx?ID=57289

      Slet
  2. Øv jeg er syg og min snottud ville straks fryse fast til isen.
    Håber i får en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at sige KARKLUD ? God bedring. Hvordan indsætter jeg billeder her på bloggen ?

      Slet
    2. Tror Stig skal vælge en anden skabelon. Men jeg ved det ikke.

      Slet
  3. I går arbejdet John på værkstedet med Oldemor`s seng (Pinaren eller bukkene knirker). Udenfor på Redaktionen steg temperaturen til -10 grader, da Henrik og jeg rodede med isbådene. Brændeovnene blev fyret op, så pauserne blev nydt med kanokaffe og jæger te, grundet øllet var frosset og stod til optøning:( Familien Schulz, Michael, Vagn, Finn og Torben samt Mogens kikkede forbi.

    Ingen klagede over lunkne øl.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. 17. februar 2012 Der indkaldes til Fredags-bønnen !
    Det er et udendørs arrangement med båltræning, primus kaffe og kakao.
    Det finder sted på Redaktionen i kanoklubben.
    Det begynder over middag og der forventes efterfølgende uroligheder !

    SvarSlet
  6. Søndag d.26. februar er der værksteds-hygge og båltræning i klubben.

    SvarSlet